torsdag 29. oktober 2015

Halvmaske av papir

Første gangen jeg laget en maske av papir ble den heldekkende (og en anelse psykedelisk), denne gangen ble det en halvmaske (og muligens like psykedelisk!). Prosessen for helmasken ble dokumentert og vist steg for steg, heldigvis kunne jeg bruke malen jeg laget da om igjen. I bildene under kan man kun se den ferdige halvmasken, men ønsker du å vite hvordan man gjør det fra bunnen av med beskrivelser kan du sjekke ut posten om helmasken.

Målet for prosjektet var nok en gang å lage en barnevennlig maske, tja, dette stemmer nok på papiret (jess, et ordspill, veldig fornøyd nå!), men sluttresultatet har nok mer med hvem som står bak (muligens enda et ordspill her). Uansett, nok en gang ble masken litt skrudd.

Jeg er ikke et barn, jeg har ingen annen forklaring på miksen av øyevipper (av den overdrevne sorten), hvalrossbarten, sinte øyenbryn (pent plukket), lundefuglnebbet (med grønn hanekam), rosa nagler til kinn, tårer og nattsvermer-antenner! Uttrykket heller nok mer mot drag queen enn noe annet, en passende look for din indre diva!




























Ingen kommentarer: